dimecres, 27 de febrer del 2019

LA DOLORS GUIM I EL JOSEP LLOBERA, PODI A LA VI VOLTA AL PANTÀ D'UTXESA

Felicitem a la Dolors Guim i al Josep Llobera per fer podi a la VI Volta del Pantà a Utxesa disputada el passat, diumenge, 24 de febrer.
El Josep Llobera, 1r en la categoria Màster de 10 Km i la Dolors Guim, 1a en la categoria Veterana de 10 Km: enhorabona als dos!







Aprofitem, i li fem 3 preguntes a la Dolors:
Quin és el teu secret, Dolors, a les curses?
El meu secret és disfrutar fent-les i això de moment ho estic aconseguint tot i que també les pateixo, no em regalen res. Com ha estat el procés d'entrenar a participar amb curses?
Fer curses per mi és un objectiu personal, és la manera on veus si els teus entrenaments donen resultats, i en el meu cas, així és. El teu nou repte?
El meu nou repte és poder fer les 4 mitges de Ponent. De moment ja n’he fet una, em faltaria Tàrrega, Mollerussa i Lleida.  I, a finals d’any m’agradaria poder fer la marató de València. Moltes gràcies, Dolors! Si t'ho has proposat, segur que anirem compartint aquests nous reptes.