dimecres, 21 de novembre del 2018

YOLANDA COTONAT, PREMI I RECONEIXEMENT PER PART DEL CERCLE DE BELLES ARTS DE LLEIDA

Yolanda, enhorabona per aquest premi del Cercle de Belles Arts de Lleida. 
Fins al 9 de desembre podrem veure el teu quadre, conjuntament als altres que es van presentar, a la Sala Gòtica de l'IEI de Lleida. 
Li fem quatre preguntes a la Yolanda:

- Un nou guardó, què significa aquest premi?
Aquest premi significa un reconeixement important dins del cercle artístic de la nostra capital, on costa una miqueta que et coneguin i formar part del seu fons d’art

- En què treballes actualment?
Vull seguir treballant, creant peces de gran format per participar en concursos de tot el territori. També m’agrada el tema dels reflexes, voldria seguir estudiant-lo

- Com definiries el moment actual dins la teva trajectòria artística?
El meu moment actual és el mateix que fa uns mesos: continuar treballant però, amb una petita injecció d’il·lusió, que sempre va bé

* El proper repte pictòric és...
El proper repte sempre és superar l’anterior creació, buscar temes nous i, és clar, guanyar més premis en altres concursos.

Quan parlo de concursos em refereixo als de “pintura seca”, com els anomenem, que són peces fetes a l’estudi i generalment de gran format, i amb les que pots optar a premis més grans
D’altra banda, també hi ha els concursos de pintura ràpida als que també participo però, són quadres fets amb poques hores i els premis són més petits.

El meu repte personal també està en millorar els meus resultats i ser més competitiva, tot i que hi ha un nivell molt alt. Però m’ho passo molt bé i aprenc molt.

Moltes gràcies i molta sort, Yolanda!