divendres, 30 d’octubre del 2020

CREUANT LES ANTÍPODES A PEU: EL PROJECTE DE LA MERCÈ MASÓ

Si tot surt bé d'aquí poc faré l'aventura més gran de la meva vida, 3000 km a peu per creuar el país de Nova Zelanda. 

Nova Zelanda a peu, aquest és el pla i el meu somni! Recórrer els 3.000 km que separen Cape Reinga de Bluff, els dos extrems nord i sur del país.

Escrit en una frase sona fàcil no? Però seran 4 mesos mínim d'esforç i aventura per aconseguir-ho! Caminant una mitja de 25 km diaris, dormint i acampant al llarg del recorregut i amb motxilla a l'esquena esperant que no pesi gaire més de 8kg. Des de que vaig descobrir la ruta "Te Araroa" vaig dir-me que algun dia ho faria, però algun dia és massa temps, així que vaig decidir que ho havia de fer ja!

Tot està gairebé a punt... l'únic que em falta és el material que necessitaré per l'expedició! I aquí és quan tot aquest projecte comença. Col·laboradors que m'ajudin a tirar endavant aquesta aventura a canvi de recompenses, tenint 40 dies per arribar a l'objectiu.

Si voleu saber-ne més i col·laborar en el seu projecte visiteu el  seu VERKAMI