dimecres, 23 de desembre del 2015

ROGER ESPINET A LA COPA D'EUROPA DE HOCHFILZEN ST.ULRICH (AUSTRIA)

Fa dos setmanes, en Roger va fer el primer test a Baqueira en  les Copas OPA FIS Cross-Country Skiing. on va quedar en 2a posició els dos dies que li va permetre classificar-se per anar a córrer a la Copa d’Europa que va tenir lloc a Hochfilzen St.Ulrich (Austria).

Compartim, ara de primera mà, el seu testimoni:
Dijous, vaig provar els esquis per saber quins eren els més ràpids i divendres, va ser la primera carrera Un sprint on vaig quedar el 99 de 120 (en l’apartat de juniors, o sigui, els nascuts entre els anys 1996-1997-1998-1999). Un resultat que no està gens malament per no ser la meva especialitat i també per ser la meva primera carrera internacional.

Dissabte, segona carrera 10km skating on vaig quedar el 42 de 75 en la categoria junior (nascuts entre els anys 1998-1999) on era la meva especialitat però, vaig fer l’error de sortir molt ràpid, fet que em va perjudicar ja que no vaig poder aguantar el ritme fins al final.

Diumenge, tercera i última carrera els 10km clàssic, on surto molt més calmat i controlant per poder apretar al final i marcar la diferencia amb els demés aconseguint el lloc 38 de 75.

En general, una bona experiència per ser la meva primera Copa d’Europa. Els resultats haurien pogut anar millor però no m’he sentit massa bé corrent aquests dies. A seguir entrenant per agafar amb moltes ganes la pròxima carrera.

Moltes gràcies, Roger, des d’aquí t’enviem molta sort!!!! que de bon segur que la tindràs amb nous èxits aquesta temporada.