divendres, 10 de febrer del 2017

VALORACIONS DEL RICARD PASTÓ, GUANYADOR DE LA CURSA SANT BLAI 2017

Després de l'èxit de la 2a edició de la Cursa de Sant Blai, li fem tres preguntes a...
Ricard Pastó, guanyador en la categoria masculina en la prova de 10Km

*** Sensacions de guanyar la Cursa del teu poble.
La veritat és que va ser un matí molt especial, el fet de poder córrer i que durant tota la cursa et vagin animant i vagis sentint el teu nom és un regal per tot corredor i si a sobre guanyes la cursa és com una fi de festa perfecte. Em vaig sentir molt arropat durant tot el trajecte.

Era un repte que et va quedar pendent de l'any passat?
L'any passat sí que és veritat que no vaig poder guanyar però també va ser molt especial, la 1a edició d'aquesta cursa va aplegar gran part dels millors atletes d'aquesta disciplina de la província i ja et dic jo que fer-ho costa molt i més avui en dia que hi ha tantes curses cada cap de setmana. No era un repte que em quedava ja que com aquest any la vaig gaudir moltíssim.

*** Quina valoració fas de la 2a edició de la Cursa de Sant Blai?
Penso que aquest any la cursa ha donat un pas més i es situa entre els 10.000 amb millor participació i sobretot valoració per part dels atletes. És molt complicat aplegar 500 corredors i tancar inscripcions avui en dia i fer-ho la situa entre les millors. Però encara és més important que els atletes que participen surtin contents i amb ganes de tornar. La implicació del poble va ser una passada, tanta gent coneguda a tots els encreuaments, petits, grans, crec que la cursa de Sant Blai ja és a l'agenda de tots els atletes de la província i de tots els palauanglesolins en forma de festa.

*** Metes pel 2017
Aquesta temporada tinc al cap gaudir una mica més de la part federada d'aquest esport. El fet de poder competir amb els millors atletes de l'estat és el que em motiva per damunt de qualsevol copa o medalla. Ara a curt termini he de participar al campionat d'Espanya de mitja marató i al de Catalunya de Cros. Més endavant la motivació sempre és millorar marques i continuar gaudint d'aquest esport.

Moltes gràcies, Ricard!