dilluns, 20 de juliol del 2015

EL ROGER VERDÉS HA PARTICIPAT EN EL TRIATLÓ "IRONMAN SWITZERLAND A ZURICH, EUROPEAN CHAMPIONSHIP" AMB UNA BONA POSICIÓ. FELICITATS, ROGER!

El dissabte, 18 de juliol, el Roger Verdés va participar en el campionat Europeu d'Ironman celebrat a Zurich. A la competició hi participaven uns 2400 atletes, dels quals uns 800 varen abandonar degut principalment a la calor. 
Així ens explica el Roger la seva experiència:

"I ahir va anar super super bé!! Una natació molt controlada, reservant-me  (als entrenaments faig 1h17' i ahir 1h30'), un circuit de bici  espectacular, gaudint-lo fins al quilòmetre 150-160 i sense forçar gens, guardant forces per córrer. I al començar la marató se'm va tallar la panxa i no m'entrava res, ni gels ni sals, només aigua amb gel que feia moltíssima calor! I llavors vaig haver d'anar alternant metres de córrer i metres de caminar fins a arribar als 42km i poder passar l'arc de meta, justíssim de temps! En conclusió, reservar-se és una bona opció però no sempre surt tot tal i com ho planifiques! Venia a disfrutar i vaig fer-ho en dos dels tres sectors, una organització brutal i el que realment et fa sentir especial és tenir a la teva família a l'arribada, facis el que facis!
Vaig quedar 32è de la meva categoria però això se m'oblidarà aviat, el que recordaré sempre és l'abraçada amb el meu tiet, la Pilar i la meva increïble mare!😁 "

FELICITATS, ROGER!!!

Entrevista en anglès per ser l'últim finicher de l'Ironman